CORAT-CORET MAMA

Bila hati terdetik..Inginku ukir sesuatu...

Jumaat, 19 Jun 2009

L.I.P.A.S

Dalam hidup seseorang mesti ada sesuatu benda @ perkara yang kita jadi fobia @ takut..Hehehe..Sini just nak share la benda yang aku,Qimie & sorang abang aku sangat geruni.. L.I.P.A.S...
Aku rasa kalau dari sudut mana duduknya lipas nie aku mesti 'Alert' sebab aku rasa serangga nie merbahaya..Ntah la..Hehehe..Actually geli sey!
Qimie kalau nampak lagi la...Isu Lipas nie kadang-kadang pun leh wat gaduh dengan abang aku yang 'Fobia' tue..hahahah..!! Apalah nak takutkan sebenarnya sebab fizikal lipas lagi kecil dari kita..Tapi.....Ish!! Tengok gambar 2 ekor lipas nie..Hehehe!! Tengah buat pe ntah nie..Masa aku amik gambar nie,kebetulan je masa tu aku ingat nak buang tapi tengok cam pelik je..Hehehehe..!

*Hai,lipas2 nie dah pandai buat anak untuk menambahkan zuriatnya..Habislah KAMI..!! Grrrr....

Label:

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama