CORAT-CORET MAMA

Bila hati terdetik..Inginku ukir sesuatu...

Selasa, 16 Jun 2009

AKU & D.O.N.U.T.S

Saje nak share pasal kegemaran aku yang ramai tak tahu..hehehe..aku suka D.O.N.U.T...Big Apple Donuts & Coffee..

Ha,kalau nak tau sebab donut nie la aku leh mengadap makan sampai x jemu.Amboi macam banyak lak stok erk..Hehehe..

Baru-baru ni kan Big Apple wat promotion setiap donut aku beli mesti dapat kupon untuk 15 April-31 May 09..Fuh ape lagi shopping sakan la aku..tempat selalu aku pegi beli kat Alpha Angel Wangsa Maju..Sekarang dari rumah ade hiqhway DUKE terus ke setiawangsa @ wangsa maju. So apa lagi mudahkan..Aku rasa bangla kat jaga cashier tu pun dah kenal muka aku asyik duk bayar beli donut.. Mana taknye sekali datang mau la 18pcs donut aku sapu..hahahaha..Tapi bayarnya kurang sbb promotion beli 12pcs get free 6pcs..Huhuhu.. Syok kan!!

Aku rasa ni donut yang best..Tapi hobi dan kegemaran aku dikongsi bersama Hero aku Qimie..
Tadaaaa...Ni la muka penat makan donut..hahaha..!!

Label:

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama