CORAT-CORET MAMA

Bila hati terdetik..Inginku ukir sesuatu...

Selasa, 16 Jun 2009

Percutian Indah di Bukit Tinggi Resort,Pahang

Dalam keadaan ekonomi kita yang semakin meleset tak salah rasanya untuk kita bercuti..Banyak tempat-tempat yang indah sama macam di luar negara tue..sibuk sume nak pergi Disneyland lah..Bali lah..Sydney lah..uiks..nie tempat lagi best..first time langkah kaki langsung aku tak sangka tempat nie sesuai untuk percutian sekeluarga..Bukit Tinggi Resort,Pahang.Colmar Tropicale..A French Themed Resort..Dari pelbagai sudut semuanya indah..tak sia-sia rasanya menjejakkan kaki ke sana..sampai muntah jugak la hero aku bila sampai ke atas..Ramai orang kata ke sana memerlukan budget yang besar tapi bagi aku semuanya ok..dari penginapan,makan yang best rasa macam aku pergi Perancis..hehehehe..suasana yang tenang,udara yang segar..malam ada show dari penari2 resort..fuh! inilah yang aku selalu idamkan.Aku ada rakamkan gambar2 menarik untuk semua rasai keindahannya..Hope bagi yang ingin kesana boleh bawa bersama orang tersayang..sempat lagi nak booking untuk percutian di musim sekolah akan datang..hehehe..Selamat Bercuti!Qimie dan mama Sewaktu Dinner..yumm..yum..
Qimie diPagi yang indah..Fresh air..
Permandangan dari atas bilik..Cantiknye..Dapat hirup udara segar..

Label:

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama